GREEN DAY | 22/1/2017

21:07

Ahoj!
Dlouho jsem o sobě nedala vědět, já vím. Nemám připravenou žádnou výmluvu, takže to necháme u toho, že jsem prostě jenom lenoch, co se potřebuje něčím nadchnout, aby mohl fungovat. 
Co mě tentokrát nadchlo a nabilo energií, dobrou náladou a sluníčkovostí na další půl roku?! 
Second thought, neni to přece jenom z nadpisu jasné? 

KONCERT GREEN DAY! Z toho se popravdě budu vzpamatovávat ještě hodně dlouho, protože ta 13letá Verča, která měla polepený pokoj jejich plakáty a znala všechny texty písniček a nedokázala mluvit o ničem a nikom jiném, během koncertu nejspíš upadla do komatu z toho návalu radosti. Ještě, že ta 21letá Verča má o trochu víc rozumu a ustála to jako dospělák (vyřvala si hlasivky a skoro se rozbrečela při akustice, ale neomdlela ani jednou!).

Už to je pár dní, ale pořád mi v hlavě hraje Still breathing a pokoncertní deprese mě tentokrát ani trochu nešetří. Cena za to, že jsem si splnila další koncertní sen. Už teď se těším na tu depku po Linkin Park v červnu, protože.. ups, o tom zas jindy. Fotek moc nemám a i z těch pár je většina rozmazaných nebo nezaostřených, protože jsem P O P R V É na koncertě nebyla pod podiem ale na tribuně (a jako super, asi budu chodit na tribuny častěji #staroušVerča), jediná nevýhoda byla právě kvůli fotkám. Sice jsme božsky viděli, ale na kompakt to bylo přece jen trochu daleko.. i když ruku na srdce, 90% fotek z kotle je taky rozmazaných, takže žádná změna asi. Vybrala jsem pár nejoblíbenějších fotek teda a z těch několika desetisekundových videí jsem sestříhala něco jako recap. Tak snad z toho chytíte koncertní náladu, jako já. Enjoy

Hi! 
Long time no see, I'm aware of that! I didnt prepare any excuse, so let's just say I'm lazy and move to today's post. CONCERT GREEN DAY in Prague! (In my head I'm screaming right now). Yes, I still cant believe it happened and it was most definitely a dream come true to me. I remember being a weird kid with posters of green day all over my room, back than I knew all the fuckin lyrics (and I couldnt speak english at all. but i knew absolutely perfectly the lyrics). 

It's almost a week ago but post-concert depression hit me hard this time. Maybe because I had concert-free year with just one gig (simple plan, and it was my 2nd time so it wasnt that intense, as seeing your favourite band for the FIRST time). I knew that all my friends, family and co-workers (and probably insta stories viewers) are already fed up with me talking 24/7 about green day -and when I'm not talking about the damn concert I'm listening the songs- but hey, that's part of it. 

Enough talk. Enjoy video and photos, even tho it's not the best quality. And feel free to let me know if you like Green Day. Or concerts. Or music. I'm curious about who my readers are :) 




A co Vaše oblíbené kapely? a nadcházející koncerty? Plánuje tu někdo Good Charlotte, Linkin Park, You me at six nebo někoho uplně jiného? 

Now it's your turn. Tell me your favourite bands and if you are attending any concert this year.. :)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. závidím!

    <3 miluju tyhle koncertový články, protože jsou plný upřímný radosti - vždycky! a zvlášť u tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju <3 ja ty koncertovy clanky pisu v takovem hajpu, ze si obcas rikam, aby si ty lidi, co to budou cist, nemysleli, ze jsem nejaka uplne posahana 13leta fanska :D

      Vymazat

Pravidelní čtenáři