UK PHOTODIARY | London callin'!

12:06

Londýn! 

Pochybuju, že se najde ideálnější místo na "citybreak" dovču, než Londýn. Když se ráno rozhodnete někam jet, tak už v poledne můžete sedět na Oxford street a ládovat do sebe fish&chips, a letenka vás i bez chybného tarifu či jakékoliv akce může vyjít na méně než měsíční složenka za paušál, no ne? Tomu řikám vítězství, i když uznávám, že pro cestovatele Londýn neni nic extra, právě proto, že ho má prochozená kdejaká děvečka z Lidečka (koukám teď na Comeback), vše co se dalo objevit už dávno bylo objeveno a londýnští hipsteři dosáhli nejvyšší možné úrovně. Ale abych Londýn jen nevychvalovala, tak přiznávám, že jízda vlevo a jejich angličtina mi dělá trochu potíže, protože se mi zkrátka ani jedno vůbec nelíbí. Na druhou stranu mi ani jedno asi nevadí, tak moc, aby mi to nezabránilo plánovat další výlet..

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Já byla v lndýně zatím dvakrát a ke konci roku mě čeká ještě třetí návštěva. Poprvé se mi tam líbilo fakt hodně, po druhé už tam na mě bylo hrozně moc lidí a tak jsme zvědavá jak to dopadne potřetí:)

    Z ježdění vlevo jsme měla docela hrůzu, ale teď mi to přijde snad ještě lehčí než jezdit vpravo, navíc když tu skoro všechny auto mají automatickou převodovku:D

    OdpovědětVymazat

Pravidelní čtenáři