TUNISIA | PHOTODIARY

12:13

Ahoj!
Moje poslední cesta do zahraničí byla na podzim 2016, do Belgie. Od té doby jsem měla krátký výlety do Polska a Německa, ale žádný pořádný city break na několik dní. Popravdě jsem neměla ani náladu na vymýšlení nějakých cest. Od ledna jsem měla v hlavě jen rekonstrukci bytu, takže mezi plánováním kuchyně, obkladů, nábytku, podlah, a tak dále. už nezbyla kapacita na myšlenky, kam bych zase vypadla. 

Teď konečně po 10měsících to vypadá, že se ten byt letos stihne i dodělat a já jsem zase chytla cestovatelskou slinu. Můžou za to i Karlové a holky (ale to je úplně jiný příběh. o tom zase jindy). Jinak řečeno, jak jsem se celý rok "plácala" doma v Praze a na Kladně, tak v listopadu vycestuju hned do 3 zemí a navštívím 6 měst- z toho 4 uplně nová pro mě. Už teď jsem nadšená, takže jsem nedávno procházela své staré fotky z cest, až jsem skončila v roce 2009(?) a mojí poslední dovolený u moře. V Tunisku.



Dneska by mě na dovolenou k moři nikdo nedostal ani zadarmo asi. Vadí mi lidi - přeplněná letoviska, vadí mi sluníčko - jakmile je nad 25 stupňů, tak umírám vedrem, vadí mi se 12 dní jenom válet a nic nedělat. A to prosím nejsem vůbec ten nejaktivnější člověk na planetě, ale představa dovolené, kdy se ráno vyvalím na pláž, přes oběd zevlím u bazénu a večer si zatrsám na hotelové diskotéce mě prostě neláká.

Tehdy mi ale bylo 14 (nebo tak nějak) a bylo mi jasný, že to je moje poslední rodinná dovolená s mutti, takže jsem si to chtěla užít a taky užila. Nevím přesně, jak se stalo, že jsme jely zrovna do Tuniska, ale za to si pamatuji, že jsem se strašně těšila na ten "dlouhej" let. A Tunisko mě osobně překvapilo, že to není jen hezká hotelová pláž, ale třeba hlavní město stojí určitě za návštěvu a další spousta věci, co by se dala podniknout, kdyby člověk jel na vlastní pěst.

 ..tohle je docela sranda (pro avigeeky). někdy v roce 2007 ČSA změnily logo a livery letadel. O dva roky později stojí dvě staré vedle jednoho nově zbarveného. 

Sidi Bou Said
modro bílé město, údajně nejkrásnější město Tuniska. Souhlasí. 

Kartágo
Resp. ruiny města. Součást světového dědictví UNESCO, rozhodně "must visit"!

TUNIS
..centrum města

okolí hotelu..

Fotky jsem vybrala svoje oblíbené, ale co se kvality týče, tak to není žádná pecka. Přece jen rok 2009 byl před 8 lety (taky vám to přijde, jako včera?) a já měla nějaký malý digitál, který našel táta a dal mi ho, protože se vybíjel rychlostí blesku.

You Might Also Like

1 komentářů

Pravidelní čtenáři